ابونوری، اسماعیل؛ انصاری سامانی، حبیب؛ کشاورز، هادی و زارع، ابراهیم (1392). "کارآیی و برابری طلبی؛ یک مشاهده از طریق بازیهای رفتاری". جستارهای اقتصادی ایران، شماره 20، 79-57.
اسماعیلی شهمیرزادی، سیما؛ مرادیان سرخکلایی، منور؛ طل، آذر؛ صادقی، رویا؛ نیکوسرشت، زهرا و فرد، فرزانه (1392). "ارتباطسنجی سرمایه اجتماعی درک شده و عوامل مرتبط با آن در کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری تهران". مجله تحقیقات نظام سلامت. شماره 11، 1229-1221.
انصاری سامانی، حبیب و ابونوری، اسماعیل (1394). "برابری یا انصاف: شواهدی از بازیهای اقتصاد رفتاری". اقتصاد اسلامی، شماره 57، 86-63.
انصاری سامانی، حبیب؛ پورفرج، علیرضا و گیلک حکیم آبادی، محمدتقی (1395). "اثر دینداری بر تعاون: ارزیابی رفتار دانشجویان در بازی کالای عمومی". سیاستگزاری اقتصادی، شماره 16، 133-111.
پاپزن، عبدالحمید؛ علیآبادی، وحید و عباسیزاده قنواتی، محمدصادق (1390). "واکاوی تأثیر دفاتر ICT روستایی بر میزان سرمایه اجتماعی روستاییان با رویکردی مقایسهای". پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، شماره 4، 94-84.
پورفرج، علیرضا؛ گیلک حکیم آبادی، محمدتقی؛ انصاری سامانی، حبیب و باجلان، علی اکبر (1393). "دین و رفتار اجتماعی: بررسی اثر دینداری بر رفتار مشارکت از طریق یک مطالعه آزمایشگاهی". جستارهای اقتصادی ایران، شماره 22، 216-187.
خانی، لطفعلی؛ غفاری، مظفر و حقیقتیان، منصور (1393). "بررسی ارتباط سرمایه اجتماعی و نوعدوستی با نگرش پزشکان به اخلاق حرفهای". اخلاق و تاریخ پزشکی، شماره 4، 91-80.
شاهآبادی، ابوالفضل و ساریگل، سارا (1396). "اثرات مستقیم و غیرمستقیم نفت بر بهرهوری کل عوامل تولید اقتصاد ایران (با استفاده از روش سیستم معادلات همزمان)". فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، دوره 7، شماره 28، 164-141.
علامه، سید محسن و آقایی، مهدی (1394). "تحلیل تأثیر اخلاق اسلامی کار بر تنش شغلی و رضایت شغلی". فصلنامه مدیریت اسلامی، شماره 4، 174-155.
علیآبادی، وحید؛ عطائی، پوریا و موحدی، رضا (1394). "بررسی تأثیر تفکر استراتژیک و سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در بین جوانان روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کنگاور)". پژوهش و برنامهریزی روستایی. شماره 2، 110-95.
فتحآبادی، مهدی (1396). "سرمایه فکری، تغییرات بهرهوری کل و کارایی فنی: شواهدی از صنعت بیمه ایران". فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، دوره 8، شماره 29، 156-145.
Baik, B., Evans, J. H., Kim, K. & Yanadori, Y. (2016). “White Collar Incentives”. Accounting, Organizations and Society, 53, 34-49.
Banerjee, R. (2016). “Corruption, Norm Violation and Decay in Social Capital”. Journal of Public Economics, 137, 14-27.
Bonner, S. E., Hastie, R., Sprinkle, G. B. & Young, S. M. (2000). “A Review of the Effects of Financial Incentives on Performance in Laboratory Tasks: Implications for Management Accounting”. Journal of Management Accounting Research, 12(1), 19-64.
Bošanský, B., Lisý, V., Lanctot, M., Čermák, J. & Winands, M. H. (2016). “Algorithms for Computing Strategies in Two-Player Simultaneous Move Games”. Artificial Intelligence, 237, 1-40.
Bosworth, S. J. (2013). “Social Capital and Equilibrium Selection in Stag Hunt Games”. Journal of Economic Psychology, 39, 11-20.
Cohen, S. & Hoberman, H. M. (1993). “Positive Events and Social Supports as Buffers of Life Change Stress”. Journal of Applied Social Psychology, 13(2), 99-125.
Fisher, K. E., Erdelez, S. & McKechnie, L. (2005). “Theories of Information Behavior”. Information Today, Inc.
Fornell, C. & Larcker, D. F. (1981). “Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error: Algebra and Statistics”. Journal of Marketing Research, 18(3), 382-388.
Guiso, L., Sapienza, P. & Zingales, L. (2004). “The Role of Social Capital in Financial Development”. The American Economic Review, 94(3), 526-556.
Guiso, L., Sapienza, P. & Zingales, L. (2008). “Trusting the Stock Market”. The Journal of Finance, 63(6), 2557-2600.
Hau, Y. S. & Kang, M. (2016). “Extending Lead User Theory to Users’ Innovation-Related Knowledge Sharing in the Online User Community: The Mediating Roles of Social Capital and Perceived Behavioral Control”. International Journal of Information Management, 36(4), 520-530.
Jennings, C. & Sanchez-Pages, S. (2017). “Social Capital, Conflict and Welfare”. Journal of Development Economics, 124, 157-167.
Klor, E. F., Kube, S. & Winter, E. (2014). “Can Higher Rewards Lead to Less Effort? Incentive Reversal in Teams”. Journal of Economic Behavior & Organization, 97, 72-83.
Knack, S. & Keefer, P. (1997). “Does Social Capital Have an Economic Payoff? A Cross-Country Investigation”. The Quarterly Journal of Economics, 112(4), 1251-1288.
Lee, P.Y., Li, Ch. & Wu, M. (2017). “The Role of Cross Cultural Adjustment and Social Capital Formation in the Dynamic Capabilities Development of Multiunit Organization”.
Asia Pacific Management Review.
http://dx.doi.org/10.1016/ j.apmrv.2017.01.003
Moss, E., Rousseau, D., Parent, S., St‐Laurent, D. & Saintonge, J. (1998). “Correlates of Attachment at School Age: Maternal Reported Stress, Mother‐Child Interaction, and Behavior Problems”. Child Development, 69(5), 1390-1405.
Onyx, J., Wood, C., Bullen, P. & Osburn, L. (2005). “Social Capital: A Rural Youth Perspective”. Youth Studies Australia, 24(4), 21-28.
Ozkan-Canbolat, E., Beraha, A. & Bas, A. (2016). “Application of Evolutionary Game Theory to Strategic Innovation”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 235, 685-693.
Portes, A. (1998). “Social Capital: Its Origins and Applications in Modern Sociology”. Annual Review of Sociology, 24(1), 1-24.
Putnam, R. D. (1995). “Bowling Alone: America's Declining Social Capital”. Journal of Democracy, 6(1), 65-78.
Putnam, R. D. (2001). “Bowling Alone: The Collapse and Revival of American Community”. Simon and Schuster.
Shen, C. & Chen, W. (2015). “Social Capital, Coplaying Patterns, and Health Disruptions: A Survey of Massively Multiplayer Online Game Participants in China”. Computers in Human Behavior, 52, 243-249.
Smirnov, V. & Wait, A. (2016). “Technology, Team Production and Incentives”. Economics Letters, 141, 91-94.
Sobel, J. (2002). “Can We Trust Social Capital?”. Journal of Economic Literature, 40(1), 139-154.
Son, J. & Lin, N. (2008). “Social Capital and Civic Action: A Network-Based Approach”. Social Science Research, 37(1), 330-349.
Williams, D. (2006). “Groups and Goblins: The Social and Civic Impact of an Online Game”. Journal of Broadcasting & Electronic Media, 50(4), 651-670.
Winter, E. (2009). “Incentive Reversal”. American Economic Journal: Microeconomics, 1, 133–147.
Winter, E. (2010). “Transparency and Incentives among Peers”. Rand Journal of Economics, 41, 504–523.
Zhong, Z. J. (2011). “The effects of collective MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Games) Play on Gamers’ Online and Offline Social Capital”. Computers in Human Behavior, 27(6), 2352-2363.